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Diablo III: Klassenanpassungen, Bug Fixes und Spieländerungen

 

diablo 3 game changes bug fixes 01

Blizzard veröffentlichte vor kurzem eine Liste, der die Spieler entnehmen können, welche Veränderungen an dem Spiel vorgenommen wurden. Wie bereits vermutet, wurden die nützlichsten Fertigkeiten des Demon Hunter und des Wizard abgeschwächt, während der Mönch überhaupt zu einem Schwächling degradiert wurde.

Einige Fehler, die die Spieler ausnützen konnten, wurden ausgemerzt, was bedeutet, dass etliche feine Tricks, die zu schnelleren Kills und leichterer Beute führten, nicht mehr vorhanden sind. Über dreißig Fehler (Errors), die den Spielstart/Spielablauf erheblich behinderten, wurden ausgeräumt, was hoffentlich dafür sorgt, dass man flüssiger und problemloser spielen kann.

Hier folgt die komplette Liste der Verbesserungen und Änderungen, aber seien Sei gewarnt: Gegen Ende finden sich auch einige missionsspezifische Fixes, die man als Spoiler werten könnte. Sie wissen schon, falls Sie von der Story von Diablo III so fasziniert sind, dass Sie das stören könnte. Es sind schon seltsamere Dinge passiert.

Studieren Sie in aller Ruhe die Liste, während ich dem Verlust jener Fähigkeiten nachtrauere, die meinen Demon Hunter diese verdammten Champions überleben ließen.

General

  • Players will now receive an error message when attempting to remove a gem from an item with no sockets
  • Players will now properly have their casting interrupted when attacked while performing resurrect on a fallen group member
  • Resolved over 30 game and service crashes affecting players

Classes

Demon Hunter

  • Active Skills
    • Smoke Screen
      • Duration reduced from 2 seconds to 1 second (tooltip will still show 2 seconds)
      • Skill Rune - Lingering Fog
      • Now increases the duration of Smoke Screen to 1.5 (tooltip will still show 3 seconds)

Monk

  • Active Skills
    • Fists of Thunder
      • Skill Rune - Quickening
      • Fixed an issue that was causing spirit regeneration to incorrectly trigger off critical hits from other sources, such as Sweeping Wind
    • Mantra of Healing
      • Mantra of Healing will now correctly provide only two times the base healing effect for the first 3 seconds after activation, down from four times the base healing effect (tooltip will still show the old value)
      • Skill Rune - Boon of Protection
      • A maximum absorption amount has been set to 1000 Life. This skill will be redesigned in an upcoming patch

Wizard

  • Active Skills
    • Arcane Torrent
      • Skill Rune - Cascade
      • Fixed an issue that was causing Arcane Torrent to fire 3 new missiles per kill instead of only 1 new missile per kill
      • Number of new missiles generated from this rune will now cap at 10 missiles
    • Energy Armor
      • Skill Rune - Force Armor
      • Amount of damage absorbed from a single attack will now cap at 100% of a player's maximum Life

Items

  • The rare chest in the Town Cellar in Alcarnus will now only spawn 50% of the time, down from 100%
  • Players can no longer dual-wield two-handed weapons

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