Es kann wohl keinen Zweifel daran geben, dass Dark Souls II ein unglaublich schwieriges Spiel werden wird, aber „wenn Sie gut genug sind“ und „gut aufpassen“, werden Sie in der Lage sein, die Bosse des Spiels schon ziemlich früh zu besiegen, enthüllte Entwickler Takeshi Miyazoe in einem Gespräch mit VG24/7.
“As much as the development team is still balancing the game, I think there will be key moments in the game – not just challenges by story or difficulty – but there will be key enemies and bosses in the game that will challenge the players enough.
“There will be areas where we’re revisiting some of the boss battles as well, where you’ll be able to encounter boss battles part-way through the stage."
Er sagt, dass Änderungen vorgenommen werden, um besseren „Gameplay Flow“ (flüssigeres Spielen) zu ermöglichen.
“You won’t have to start from one venue, go through to the end, beat the boss and then start from a new venue. There will be be areas where you can meet the boss halfway. If you’re good enough or paying enough attention, you might be able to defeat them early.
“We’re trying to create a more interactive gameplay flow so that we sort of break a little bit in terms of the traditional ‘start point, boss and then new start point’.”
Sie können sich ab sofort auf dem PlayStation Network für de Beta-Test anmelden, der exklusiv für die PS3 veranstaltet wird. Dark Souls II wird im März 2014 für PC, PS3 und Xbox 360. erscheinen.
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